Efektivní marketing podle Holmes Place

26.09.2013 16:49

Seriál o úspěšných kampaních jsme zahájili článkem o Vita Sana Clubu. Další v našem seriálu pro inspiraci není nikdo menší, než nadnárodní síť fitness a wellness center Holmes Place. Tato značka působí v ČR již od roku 2005, kdy otevřela svoji první pobočku na pražském Smíchově. K dnešnímu dni má celkem 3 pobočky, z čehož ta nejnovější vyrostla v roce 2008 v Karlíně. Je pravděpodobné, že to však není ještě konečné číslo.
Z pražského Smíchova, prvního klubu této značky v ČR, je také řízen marketing pro celou Evropu. Pojďme tedy nahlédnout pod pokličku marketingu Holmes Place (dále také HP).


Nechte mluvit svoje klienty

Holmes Place má řadu svých spokojených klientů. A tak nebylo těžké přesvědčit některé z nich, aby se stali tzv. ambasadory značky. Roli, kterou jinde hrají VIP osobnosti, převzali právě běžní členové klubů. Ve svých výpovědích v rámci dlouhodobé marketingové kampaně sdílejí, proč rádi navštěvují fitness klub a jak jim pomohl v jejich běžném životě.  Záběry zdánlivě obyčejných lidí, vypovídajících o své cestě ke cvičení a využívání klubu chytnou za srdce. V Česku nejprve Holmes Place připravit malé teasery, formou zviditelnění tváří svých klientů a českou video verzi teprve připravuje. V ostatních světových pobočkách již tato kampaň běží.
Podívejte se například na výpověď klientky Carmen, která je členkou:

 

Web, okno nejen do světa Holmes Place

V současné chvíli se v HP připravuje velká webové revoluce. Již nyní HP jako jeden z mála klubů část svých služeb a produktů prodává přes e-shop, čímž zvyšuje svoje příjmy. Nyní se chystá pokročit ještě dále. Od webu se základními informacemi o klubech, nabídce služeb a novinkách připravuje vlastní portál s lifestylovými informacemi a pravidelnými články. Bude se jednat o kombinaci vlastního obsahu s informacemi od spolupracujících bloggerů. Cílem je více propojit komunikaci klubu s klienty, nabídnout jim tak daleko širší obsah a zajistit jejich návratnost nejen do klubu, ale také pravidelně na webové stránky.

  

Menší aktivity, velký přínos

Distribuce samotných letáků, je forma v dnešní době již v podstatě přežitá. Chcete-li klienta nalákat na konkrétní aktivity, dejte mu na výběr. HP udělal to samé, když ve svých lokalitách (Praha 5 a 8) distribuoval před létem tzv. šekové knížky na služby v HP se sloganem "Milujeme léto".
Využít tak bylo možné například lekci s osobním trenérem za zvýhodněných podmínek, novou lekci Made in Brazil, nebo lekci Yoga/Pilates, víkendový vstup do klubu pro 1+1, či Health Check pomocí diagnostického přístroje.
Pro období letní okurkové sezóny tak naplnil klub dalšími potenciálními členy, kteří si mohli některé služby za zvýhodněné podmínky vyzkoušet. Samozřejmostí byla distribuce obdobných šekových knížek na členy klubu, pro jejich motivaci klub navštěvovat i v letním období.


Autor: Karel Jarušek

Foto a video: Holmes Place

Fotogalerie: Efektivní marketing podle Holmes Place

Diskuze k článku: Efektivní marketing podle Holmes Place

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.